Bazı yerlerde gradient kullanılmış, tek renk kullanımının neumorhphism'de daha etkili olduğunu düşünüyorum.
Ayrıca gölgeler biraz daha yumuşatılabilir, renkli gölgeleri özellikle daha fazla yaymanızda fayda var.
Ancak bu yeni trend henüz UI'da tam oturmadı, deneysel işler yapılıyor ama gerçek bir projede görmek hem sevindirdi hem "acaba?" dememe sebep oldu
Gelen yorumlardan da, henüz bu tarza hazır olmadığımızı fark edebilirsiniz