• 16-07-2020, 21:27:03
    #1
    daha 30-40 dk önce bu soruyu kendime sordum 15-20 lira kadandığım işten 20 tl komisyon ödedim ve %0.50 kâr ile bi iş yapmış oldum yaptıktan sonra keşke yapmasaydım dedim ama nafile sizinde böyle ben ne yaptım dediğiniz olaylar var mı ? varsa anlatında sohbet muhabbet olsun 😊 herkese hayırlı forumlar dilerim
  • 16-07-2020, 21:29:01
    #2
    dünyaya gelmek
  • 16-07-2020, 21:30:16
    #3
    2 yıl Önce 3 ton sarımsak ortaklığı işine girdim. Ben girdiğimde de sarımsak fiyatı 1 TL'ye kadar düştü. Keşke girmeseydim desemde fayda etmedi. Sonuç olarak iflas ettim
  • 16-07-2020, 21:30:38
    #4
    Dünyaya gelmek yaşamak
  • 16-07-2020, 21:30:51
    #5
    Her gün motosikletle hız yapıyoruz. İnince niye hız yapıyoruz diye pişman olup ben naptım diyorum.
  • 16-07-2020, 21:31:09
    #6
    Yaptıklarından değil, yapamadıklarından pişman olmalı insan.
  • 16-07-2020, 21:31:50
    #7
    Blackjack
  • 16-07-2020, 21:33:08
    #8
    İmzayı attıktan 5 dakika sonra kafası gelmeye başlamıştı
  • 16-07-2020, 21:33:27
    #9
    yaptıklarım için pişman değilim aklım hala yapmadıklarımda