daha 30-40 dk önce bu soruyu kendime sordum 15-20 lira kadandığım işten 20 tl komisyon ödedim ve %0.50 kâr ile bi iş yapmış oldum yaptıktan sonra keşke yapmasaydım dedim ama nafile sizinde böyle ben ne yaptım dediğiniz olaylar var mı ? varsa anlatında sohbet muhabbet olsun 😊 herkese hayırlı forumlar dilerim