• 16-07-2020, 19:10:47
    #10
    karpowership adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılmıyorum size. Ben bu ayrımı yaptım ve şuan çok şükür durumum iyi. Haram elbet cikiyor. İlla para ile çıkacak değil. İtibardan çıkar, sağlıktan çıkar, çıkar da çıkar..

    Ben orada ince bir espri yapmıştım. 25 bin lirayi bankaya faize koyup aylık 140 TL gibi komik bir rakam almak için bekletmem.
    Evet, haklısınız komik rakamlar veriyorlar. Fakat ev geçindirmiyorum bedava para dan zarar gelmez. Umarım ileri de yükselir faiz oranları
  • 16-07-2020, 19:13:34
    #11
    Merkez bankası başkanı değiştiğinden beri her ay faizler düşüyor, doğal olarak vadeli hesaplar kazandırmıyor. Değiştiğinden beri sadece bu ayki faiz kararı yatay seyretti, onun haricindeki tüm aylarda düşüş kararı çıktı.
  • 16-07-2020, 19:20:34
    #12
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merkez bankası başkanı değiştiğinden beri her ay faizler düşüyor, doğal olarak vadeli hesaplar kazandırmıyor. Değiştiğinden beri sadece bu ayki faiz kararı yatay seyretti, onun haricindeki tüm aylarda düşüş kararı çıktı.
    Bunun yanı sıra devlet afedersiniz hayvan kadar vergi kesiyor. Sanki kendi parasıymış gibi.
  • 16-07-2020, 20:33:21
    #13
    Faiz oranları düştüğü için tl mevduatlar döviz ve altına dönüyor her geçen gün insanlar tl'de kalacağıma araba veya ev alayım en azından değer kaybetmez düşüncesinde yani tl hariç herşeye kayıyorlar sadece borsaya dikkat edin küçük yatırımcılar her zaman kaybedenlerdir
  • 16-07-2020, 21:01:35
    #14
    radyocu12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz oranları düştüğü için tl mevduatlar döviz ve altına dönüyor her geçen gün insanlar tl'de kalacağıma araba veya ev alayım en azından değer kaybetmez düşüncesinde yani tl hariç herşeye kayıyorlar sadece borsaya dikkat edin küçük yatırımcılar her zaman kaybedenlerdir
    Borsaya yatırım yapmak istemiyorum. Söylediğiniz çok doğru. Küçük yatırımcılar her zaman kaybedenlerdir. Umarım yakın zamanda vadeli mevduat hesap faizleri yükselir.