Merkez bankası başkanı değiştiğinden beri her ay faizler düşüyor, doğal olarak vadeli hesaplar kazandırmıyor. Değiştiğinden beri sadece bu ayki faiz kararı yatay seyretti, onun haricindeki tüm aylarda düşüş kararı çıktı.
Bunun yanı sıra devlet afedersiniz hayvan kadar vergi kesiyor. Sanki kendi parasıymış gibi.