Katılmıyorum size. Ben bu ayrımı yaptım ve şuan çok şükür durumum iyi. Haram elbet cikiyor. İlla para ile çıkacak değil. İtibardan çıkar, sağlıktan çıkar, çıkar da çıkar..
Ben orada ince bir espri yapmıştım. 25 bin lirayi bankaya faize koyup aylık 140 TL gibi komik bir rakam almak için bekletmem.
Evet, haklısınız komik rakamlar veriyorlar. Fakat ev geçindirmiyorum bedava para dan zarar gelmez. Umarım ileri de yükselir faiz oranları