• 15-07-2020, 09:30:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Son bir haftada biri mağazasından diğeri Hepsiburada olmak üzere iki adet satın aldım. Haliyle fiyatlara bir hayli aşinayım fakat son günlerde R10'da dahil olmak üzere bir çok yerde yurt dışından getirildiği söylenen ve piyasanın bir hayli altında bir ücretle satılan telefonlar mevcut.

    Bu nasıl mümkün olabiliyor? Daha önce burada bir süre zararına telefon satıp sonra yüklü bir miktar vurgun yapan arkadaşlar gördük. İlk gördüğümde bu yüzden şüphelenmiştim fakat şuan bir çok yerde farklı farklı kişilerin satışı söz konusu. Bu telefonları kızılay mı dağıtıyor acaba? Boşuna mı o kadar para verdik?
  • 15-07-2020, 09:35:34
    #2
    Yurtdışından kaçak yollarla getiriliyor
  • 15-07-2020, 09:37:11
    #3
    hocam dikkat edin geçen biri 250-300tl altına satıyodu *********** çıktı. Yurtdışı kayıtlı olanlarda piyasa fiyatı bellidir ondan düşüğe satana güvenmeyin
  • 15-07-2020, 09:38:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışından kaçak yollarla getiriliyor
    Bu kadar yüklü nasıl getirildi, onu anlayamadım
  • 15-07-2020, 09:40:16
    #5
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar yüklü nasıl getirildi, onu anlayamadım
    o buz dağının görünen kısmı hocam..
  • 15-07-2020, 09:43:20
    #6
    samsung gibi marjlarda geliyorda onlarin imeilini halletmek için box lazim ve elinde yakalanirsan ceza yersin xioami bağimsiz bu konuda herkes imeil atabilir
  • 15-07-2020, 09:59:10
    #7
    Bende satıyorum. cihazlar uygun zaten herkes satıyor ama dolandırıcılara dikkat etmek gerek. Yukarı da ki arkadaşın dediği gibi kayıt kolaylığı da olduğundan dolayı tercih ediliyor fiyat performans ürinleri.
  • 15-07-2020, 10:26:37
    #8
    İlk xiaomi çıktığında Türkiye satışı yokken yurtdışindan getiriliyordu
    Özellikle ırak başta olmak üzere bir çok ülkeden geliyor devlette millet tr den alsın diye pasaport kayıt ücretini 1500 yaptılar bu yüzden
    iPhone hariç tüm markaların telefonu getirilebiliyor.
    Iraktan tır veya minibüs vasıtası ile getiriliyor 100-200 koyulup satılıyor Güneydoğu'da ama kişisel saticilarda üstüne 200-500 arası koyup satıyor letgo Facebook forum vs yerlerde.
  • 15-07-2020, 11:39:30
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 buçuk yıl kadar önce konteyner ile geliyordu çinden. Şimdiki sistemi bilmiyorum.
    Bu iş aslında dümdüz kaçakçılık ama göz yumuluyor çünkü alım gücü yok.