Bu nasıl mümkün olabiliyor? Daha önce burada bir süre zararına telefon satıp sonra yüklü bir miktar vurgun yapan arkadaşlar gördük. İlk gördüğümde bu yüzden şüphelenmiştim fakat şuan bir çok yerde farklı farklı kişilerin satışı söz konusu. Bu telefonları kızılay mı dağıtıyor acaba? Boşuna mı o kadar para verdik?