Son bir haftada biri mağazasından diğeri Hepsiburada olmak üzere iki adet satın aldım. Haliyle fiyatlara bir hayli aşinayım fakat son günlerde R10'da dahil olmak üzere bir çok yerde yurt dışından getirildiği söylenen ve piyasanın bir hayli altında bir ücretle satılan telefonlar mevcut.

Bu nasıl mümkün olabiliyor? Daha önce burada bir süre zararına telefon satıp sonra yüklü bir miktar vurgun yapan arkadaşlar gördük. İlk gördüğümde bu yüzden şüphelenmiştim fakat şuan bir çok yerde farklı farklı kişilerin satışı söz konusu. Bu telefonları kızılay mı dağıtıyor acaba? Boşuna mı o kadar para verdik?