İlk xiaomi çıktığında Türkiye satışı yokken yurtdışindan getiriliyordu
Özellikle ırak başta olmak üzere bir çok ülkeden geliyor devlette millet tr den alsın diye pasaport kayıt ücretini 1500 yaptılar bu yüzden
iPhone hariç tüm markaların telefonu getirilebiliyor.
Iraktan tır veya minibüs vasıtası ile getiriliyor 100-200 koyulup satılıyor Güneydoğu'da ama kişisel saticilarda üstüne 200-500 arası koyup satıyor letgo Facebook forum vs yerlerde.