SEOPro adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Firma kendini veya personeli geliştirmek için böyle birşeyi bilerek yapıyor. Neden tazminat ödesin ki?
Gizli müşteri raporu yaptıktan sonra mağazaya bildirilir mağaza personellere puanlarını söylüyor.
Genellikle 45-50 yaş üstünün hobi olarak yaptığı bir iştir bu. Gittiği mağaza başına 35-40 tl para ödeniyordu 2017 sezonunda.Firmadan firmaya değişir tabii.
Giyim mağazalarında (cos,h&m,zara vb.) personeller müşteriye nasıl yaklaşıyor, pazarlaması nasıl vs. Bunları ölçmek için yapılıyor.
Zaten işe girerken anlaşmanızda bu tarz değerlendirmeleri kabul ediyorsunuz.