SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mağazaya gidip video çekiyorsun yakalanınca kvkk yasası ile binlerce TL tazminat ödersin
Şirketlerle anlaşmalı yapılan birşey,personel de haberdar gizli müşteriden. kvkk olayları geçerli değil.
Firma kendini veya personeli geliştirmek için böyle birşeyi bilerek yapıyor. Neden tazminat ödesin ki?
Gizli müşteri raporu yaptıktan sonra mağazaya bildirilir mağaza personellere puanlarını söylüyor.
Genellikle 45-50 yaş üstünün hobi olarak yaptığı bir iştir bu. Gittiği mağaza başına 35-40 tl para ödeniyordu 2017 sezonunda.Firmadan firmaya değişir tabii.
Giyim mağazalarında (cos,h&m,zara vb.) personeller müşteriye nasıl yaklaşıyor, pazarlaması nasıl vs. Bunları ölçmek için yapılıyor.
Zaten işe girerken anlaşmanızda bu tarz değerlendirmeleri kabul ediyorsunuz.