Pamukkale Turizm'de çalışırken araçlara çokça biniyordu bu arkadaşlardan. Ben hep aynı güzergahta gittiğim için bazen bazılarına göz aşinalığım belli oluyordu. Genelde teşekkür falanda yazıyorlar ödül veriyorlar (100 lira falan) bazen de 100 lira ceza kesebiliyorlar. (ben eldivensiz çöp topladığım için yemiştim bir kere)