• 13-07-2020, 21:55:19
    #1
    Merhaba Arkadaşlar askerlik sürem yaklaştı gitmek istemiyorum yer alışamama sorunum var bunu nasıl çözebilirim ?
    ve herkes kaç ay askerlik yaptı nerede yaptı ve anısını yazarsa süper olur .
  • 13-07-2020, 21:56:06
    #2
    Gitmedik daha gidince anlatırız
  • 13-07-2020, 21:56:54
    #3
    Bankadan aldığım dekontu şubeye verdim baya bi uzun kuyruk vardı.
  • 13-07-2020, 21:57:56
    #4
    Herkes kendine göre yaşadığını anlatır ama sen gidince kesinlikle kendi hikayelerini yaşayacaksın 😅
  • 13-07-2020, 21:57:57
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar askerlik sürem yaklaştı gitmek istemiyorum yer alışamama sorunum var bunu nasıl çözebilirim ?
    ve herkes kaç ay askerlik yaptı nerede yaptı ve anısını yazarsa süper olur .
    6 aylık Askerlik çabuk geçer ben 18 yaptım ve hala severek yapıyorum
  • 13-07-2020, 21:58:01
    #6
    Yer alışmama durumu olanlara psikolojik destek verip ilk günden yerine alıştırıyorlar. Sıkma canını yani. Vazelinin kıymetini anlayacaksın
    • netadmin
    • Nums
    • MAS
    netadmin, Nums, MAS ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 13-07-2020, 21:58:36
    #7
    Balıkesirde yaptım nöbetteki arkadaşım sinir krizi gecirdi ilk önce g3 piyade tüfegiyle kuleye ateş etti daha sonra 50 cm yanıma ayaklarımın dibine ateş etti ve gitmemi istedi bende gidip acil müdahaleye haber verdim gelen devriye arabasına ateş etti öyle bi anı işte daha uzun ama suan zamanım yok
  • 13-07-2020, 21:58:39
    #8
    EnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankadan aldığım dekontu şubeye verdim baya bi uzun kuyruk vardı.
    Alkış
  • 13-07-2020, 22:00:27
    #9
    15 ay yaptım. yaptığım zaman bölükte yazıcıydım. sonradan gelen bir teğmenimiz vardı kendisi delinin tekiydi. rütbe mütbe kimse ile işi olmazdı, saygısız değildi ama cok rahattı.
    Beni çok zorladı uzman kal diye. bende hep derdim mulakatlar vs uğraşamam kilomda yeteri kadar musait değildi. adam her gördüğünde emir vererek koşturup spor yaptırdı 3 4 ayda 15 kilo verdirtti bana. ben ona kesinlikle uzman olmak istemediğimi söyledikcede cok zorladı . yine kabul etmedim uğraşamam dedim kendisi uğraşmıcaksın direk yanımda olcaksın ben nere gidersem seni oraya götürcem diyip dururdu.askerliğim bitti döndüm.

    bu darbe girişimi oldu adam 1 numaralı feto listesindeymiş. inanamadım uzman cavus arkadaş listede adını görünce bana yolladı

    az kalsın güme gidiyorduk