Merhaba Arkadaşlar askerlik sürem yaklaştı gitmek istemiyorum yer alışamama sorunum var bunu nasıl çözebilirim ?
ve herkes kaç ay askerlik yaptı nerede yaptı ve anısını yazarsa süper olur .
6 aylık Askerlik çabuk geçer ben 18 yaptım ve hala severek yapıyorum