Merhaba Arkadaşlar askerlik sürem yaklaştı gitmek istemiyorum yer alışamama sorunum var bunu nasıl çözebilirim ?
ve herkes kaç ay askerlik yaptı nerede yaptı ve anısını yazarsa süper olur .