• 09-07-2020, 12:44:32
    #1
    igtr.net
    Merhaba arkadaşlar geçen birine hakaret ettiği için savcılığa vereyim dedim ama r10 da sadece ad soyadı aktif böyle bir durumda ne yapılabiliyor?

    Bu konuda mesela ben nasıl bir şikayette bulunabilirim?
  • 09-07-2020, 12:45:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Siz şikayetinizi oluşturursunuz, savcılık r10 yönetiminden kullanıcı bilgilerini ister ve çözüm bulur.
  • 09-07-2020, 12:59:33
    #3
    İp adresi kaydından statik ipsi alınır statik ip üzerinden tüm bilgileri çıkar zaten. Ama savcılık talebiyle veriliyor ipler.
  • 09-07-2020, 13:00:37
    #4
    Hakaret edilen konu / PM çıktısını URL kısmı ile alırsınız ve gerekli şikayetinizi kişi isim ve soyadı (bunlar aktif dediğiniz için) ile birlikte yaparsınız.

    "teknoft" arkadaşın dediği gibi savcılık ilgili kişinin IP adresi, kayıt bilgileri vb kısımlarını r10 yönetiminden talep edecektir zaten.

    Ayrıca yönetimden de konu ile ilgili yardım talebinde bulunabilirsiniz.
  • 09-07-2020, 13:16:23
    #5
    igtr.net
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz şikayetinizi oluşturursunuz, savcılık r10 yönetiminden kullanıcı bilgilerini ister ve çözüm bulur.
    teşekkürler hocam

    AKlN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İp adresi kaydından statik ipsi alınır statik ip üzerinden tüm bilgileri çıkar zaten. Ama savcılık talebiyle veriliyor ipler.

    teşekkür ederim hocam
    UnPooMKT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakaret edilen konu / PM çıktısını URL kısmı ile alırsınız ve gerekli şikayetinizi kişi isim ve soyadı (bunlar aktif dediğiniz için) ile birlikte yaparsınız.

    "teknoft" arkadaşın dediği gibi savcılık ilgili kişinin IP adresi, kayıt bilgileri vb kısımlarını r10 yönetiminden talep edecektir zaten.

    Ayrıca yönetimden de konu ile ilgili yardım talebinde bulunabilirsiniz.
    hocam yönetim bu konuda savcılık kararı olmadan kimsenin herhangi bir bilgisini paylaşmamakta teşekkürler hocam