teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz şikayetinizi oluşturursunuz, savcılık r10 yönetiminden kullanıcı bilgilerini ister ve çözüm bulur.
teşekkürler hocam

AKlN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İp adresi kaydından statik ipsi alınır statik ip üzerinden tüm bilgileri çıkar zaten. Ama savcılık talebiyle veriliyor ipler.

teşekkür ederim hocam
UnPooMKT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakaret edilen konu / PM çıktısını URL kısmı ile alırsınız ve gerekli şikayetinizi kişi isim ve soyadı (bunlar aktif dediğiniz için) ile birlikte yaparsınız.

"teknoft" arkadaşın dediği gibi savcılık ilgili kişinin IP adresi, kayıt bilgileri vb kısımlarını r10 yönetiminden talep edecektir zaten.

Ayrıca yönetimden de konu ile ilgili yardım talebinde bulunabilirsiniz.
hocam yönetim bu konuda savcılık kararı olmadan kimsenin herhangi bir bilgisini paylaşmamakta teşekkürler hocam