Merhaba arkadaşlar geçen birine hakaret ettiği için savcılığa vereyim dedim ama r10 da sadece ad soyadı aktif böyle bir durumda ne yapılabiliyor?

Bu konuda mesela ben nasıl bir şikayette bulunabilirim?