Konu
r10 üzerinden birinden şikayetçi olmak
09-07-2020, 12:44:32
#1
fatii
igtr.net
Merhaba arkadaşlar geçen birine hakaret ettiği için savcılığa vereyim dedim ama r10 da sadece ad soyadı aktif böyle bir durumda ne yapılabiliyor?
Bu konuda mesela ben nasıl bir şikayette bulunabilirim?