zekikaynak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
11
●857
Birde şimdi Allah var bizimkilerde çok kaliteli seslendirme yapıyor haliyle daha da can sıkıcı hale geliyor.. Taaa 2020'de açmışım 3. sezondan sonrasını bu yüzden izlememiştim.. Şimdi 3. sezonu bitirmek üzereyim bu sefer orj dilde devam etmeyi deneyeceğim