• 01-12-2024, 12:34:39
    #10
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bugünlerde yeniden izliyorum blacklist'i üstüne yazmışsın hocam 4. sezondan sonra tr dil olmadığını bilmek insanı inceden bir gıcık etmiyor değil yani
    4. Sezondan sonra dizi hızlanıyor güzel ama dublaj işi çok hoş olmadı ama
  • 01-12-2024, 15:48:47
    #11
    Spymaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4. Sezondan sonra dizi hızlanıyor güzel ama dublaj işi çok hoş olmadı ama
    İngilizcem olmasına rağmen iflit oluyorum Birde şimdi Allah var bizimkilerde çok kaliteli seslendirme yapıyor haliyle daha da can sıkıcı hale geliyor.. Taaa 2020'de açmışım 3. sezondan sonrasını bu yüzden izlememiştim.. Şimdi 3. sezonu bitirmek üzereyim bu sefer orj dilde devam etmeyi deneyeceğim
  • 18-09-2025, 20:14:08
    #12
    Sene 2025 halen yok, çok üzgünüm şuan...