4. Sezondan sonra dizi hızlanıyor güzel ama dublaj işi çok hoş olmadı ama
İngilizcem olmasına rağmen iflit oluyorum

Birde şimdi Allah var bizimkilerde çok kaliteli seslendirme yapıyor haliyle daha da can sıkıcı hale geliyor.. Taaa 2020'de açmışım 3. sezondan sonrasını bu yüzden izlememiştim.. Şimdi 3. sezonu bitirmek üzereyim bu sefer orj dilde devam etmeyi deneyeceğim