zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bugünlerde yeniden izliyorum blacklist'i üstüne yazmışsın hocam 4. sezondan sonra tr dil olmadığını bilmek insanı inceden bir gıcık etmiyor değil yani
4. Sezondan sonra dizi hızlanıyor güzel ama dublaj işi çok hoş olmadı ama