• 17-06-2020, 23:06:09
    #1
    Merhaba,

    İstanbul'dan Antalya'ya oğlum gelmek istiyor. Antalya'ya gelecek kimse var mı, yanında refakatçi olarak oğlumda gelse?

    Teşekkürler.
  • 17-06-2020, 23:07:19
    #2
    Uçakla ise Velisi olmadan uçağa almıyorlar bizzat sordum.
  • 17-06-2020, 23:08:02
    #3
    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uçakla ise Velisi olmadan uçağa almıyorlar bizzat sordum.
    Merhaba,

    Hostesler bu konuda yardımcı oluyor mu?
  • 17-06-2020, 23:11:05
    #4
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Hostesler bu konuda yardımcı oluyor mu?
    bana verilen cevap 18 yaş altını anne babası olmadan uçağa hiç almıyor.
  • 17-06-2020, 23:11:06
    #5
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Hostesler bu konuda yardımcı oluyor mu?
    benim bildiğim kadarıyla turk hava yolları sanırım yada belkide tüm havayolu şirketleri refakatçılık yapıyor. havalimanından kim teslim alacaksa onateslim ediyorlar. bilet alacağın firmayla görüş bence. abi forumda çocuk mu emanet edilir allah aşkına
  • 17-06-2020, 23:19:14
    #6
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim bildiğim kadarıyla turk hava yolları sanırım yada belkide tüm havayolu şirketleri refakatçılık yapıyor. havalimanından kim teslim alacaksa onateslim ediyorlar. bilet alacağın firmayla görüş bence. abi forumda çocuk mu emanet edilir allah aşkına
    Trade'i yüksek birine emanet edebiliriz . Bir anda düşünürken aklıma geldi ve konu konuyu açtı refakatçi sistemi varsa öyle yapalım da araştırdım biraz yok falan dediler. Doğrudan arayıp sorayım.
  • 17-06-2020, 23:21:21
    #7
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trade'i yüksek birine emanet edebiliriz . Bir anda düşünürken aklıma geldi ve konu konuyu açtı refakatçi sistemi varsa öyle yapalım da araştırdım biraz yok falan dediler. Doğrudan arayıp sorayım.
    ticaret puanı yüksek bir hesabı hacklemiş veya satın almış biri de olabilir. ne olur ne olmaz. çocuk can yani bu kolay gelsin
  • 17-06-2020, 23:23:14
    #8
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ticaret puanı yüksek bir hesabı hacklemiş veya satın almış biri de olabilir. ne olur ne olmaz. çocuk can yani bu kolay gelsin
    Tabi işin şakası trade. Teşekkürler.
  • 17-06-2020, 23:42:34
    #9
    Önce çocuk sonra ödeme en son trade atar sadık işinin ehli yazarsınız anlayamadım şaka olsun diye mi açtınız