pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim bildiğim kadarıyla turk hava yolları sanırım yada belkide tüm havayolu şirketleri refakatçılık yapıyor. havalimanından kim teslim alacaksa onateslim ediyorlar. bilet alacağın firmayla görüş bence. abi forumda çocuk mu emanet edilir allah aşkına
Trade'i yüksek birine emanet edebiliriz . Bir anda düşünürken aklıma geldi ve konu konuyu açtı refakatçi sistemi varsa öyle yapalım da araştırdım biraz yok falan dediler. Doğrudan arayıp sorayım.