raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trade'i yüksek birine emanet edebiliriz . Bir anda düşünürken aklıma geldi ve konu konuyu açtı refakatçi sistemi varsa öyle yapalım da araştırdım biraz yok falan dediler. Doğrudan arayıp sorayım.
ticaret puanı yüksek bir hesabı hacklemiş veya satın almış biri de olabilir. ne olur ne olmaz. çocuk can yani bu kolay gelsin