Benim kargo 38 gün oldu hala gelmedi (Sürat Kargo)
Gelmez o hocam, ümidi kesin iade alın. Bende kargo hareket etmesi 2-3 gün daha bekler iade isterim.
Konuma göre değişir. Bizim çalıştığımız şubeleri gayet problemsiz çalışıyor.
Şubeye kadar gelince genelde gidip kendim alıyorum. 1-2 gün beklemekten iyi geliyor. Ama daha çıkış şubesinden bile çıkmadı...
Başlığı yanlış yazmışsınız. "Gelemiyor" olacaktı doğrusu.
Haklısınız hocam ya, kesinlikle değişmeli. 😸