• 15-06-2020, 17:40:24
    #1
    Geçen hafta n11'den ses sistemi için kablo adlım, hızlıca da gelmesini istiyorum zira kablo olmadığı için 5.1 değil stereo ses alıyor ki bu rahatsız edici. Ancak kargo firmasının Sürat kargo olduğunu görünce üzüldüm. İstanbul'dan Balıkesir'e Yurtiçi 1 günde, MNG 1-2 günde teslim yapıyor ancak Sürat biraz yavaş kalıyor diye biliyordum. Ancak bu sefer 5 gün oldu kargo İstanbul'dan bile çıkamadı, bu gün çıksa 7 günde gelmiş olur. Sinirlendim ve Sürat kargoyu aradım, defalarca aradım ama ulaşamadım. Kargo buraya gelince de 1-2 gün şubede dağıtım için bekliyor...
  • 15-06-2020, 17:48:54
    #2
    Hocam o kargo muhtemelen geri dönecek, dünyada bu kadar aşağılık bir kargo firması olamaz ve kesinlikle telefon bakmıyor şubeleri, gidip şikayet etsen bişey de olmuyor.
  • 15-06-2020, 17:50:35
    #3
    Sürat Kargo burada berbat durumda. Tahminimce koronavirüs çıktı çalışanlarda. N11 de ürün alırken Mesafeli satış sözleşmesinde gönderilecek kargo yazıyor oradan bakabilirsiniz
  • 15-06-2020, 17:51:23
    #4
    Benim kargo 38 gün oldu hala gelmedi (Sürat Kargo)
  • 15-06-2020, 17:51:50
    #5
    Adının tam tersi olan kargo, durum bizim burda da aynı şekilde.
  • 15-06-2020, 17:52:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Konuma göre değişir. Bizim çalıştığımız şubeleri gayet problemsiz çalışıyor.
  • 15-06-2020, 17:55:19
    #7
    Sürat kargo ile gelecekse Allah yardımcınız olsun
  • 15-06-2020, 17:55:47
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizim buradaki şube de maşallahı var çok iyi çalışıyor. Tü tü tü nazar değmesin.
  • 15-06-2020, 17:58:32
    #9
    Başlığı yanlış yazmışsınız. "Gelemiyor" olacaktı doğrusu.