• 14-06-2020, 19:12:14
    #1
    ÇOK ÇOK AFEDERSİNİZ AMA .... BİR KULAĞIMIZIN ARKASI KALDI, AĞLAYAYIM MI GÜLEYİM Mİ?
    BU SİSTEM KÖLELİK SİSTEMİ DEĞİLDİR DE NEDİR? BU DURUM SOYGUN DEĞİLDİR DE NEDİR?

    ÇÖZÜM ÖNERİSİ VEYA TESELLİ SÖZCÜKLERİ OLAN VARSA BUYRUN....
    SİZDE DURUMLAR NASIL ?

    BU ELEKTRİĞİ SIRTINDA MI TAŞIYORLAR OLAY NEDİR EV İÇİN 110₺ İŞ YERİ İÇİN 210₺ DAĞITIM BEDELİ (?)



    MART 2020 ENERJİSA - EV FATURASI:

    MART 2020 ENERJİSA - İŞ YERİ FATURASI:
  • 14-06-2020, 19:13:10
    #2
    Tüketici haklarına itiraz edin hocam direk sizi haklı bulurlar
  • 14-06-2020, 19:16:30
    #3
    Şuan tüm faturalar büyük operasyon var özellikle istanbul halkını köle görüyorlar

    ben tek tip faturası için konu açmıştım titi olmadı malesef etiket

    tektipfaturasistemi diye
  • 14-06-2020, 19:16:31
    #4
    Allah belalarini versin ne diyelim. Milyonlarca işsizin olduğu ülkede böyle faturalar aşırı anormal
  • 14-06-2020, 19:17:16
    #5
    Allah evli olana yardım etsin bu devirde
  • 14-06-2020, 19:18:55
    #6
    Şimdi şuraya bir şeyler yazardım ama ban yerim.
  • 14-06-2020, 19:19:01
    #7
    kurunun yanında yaş yanar...
    Allah yardımcın olsun hocam.
    bu arada, kızgınlığınızı forumda argo kelimeler ile paylaşmamanızı öneririm. bayanlarda var. hoş değil.
  • 14-06-2020, 19:21:27
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Smmcini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüketici haklarına itiraz edin hocam direk sizi haklı bulurlar

    Aynı durum için (dağıtım bedeli) tüketici hakem heyetine başvurduk. Ocak 2019 da yaptığım başvuru Ekim 2019 tarihinde karara bağlandı ve elektrik dağıtım şirketi lehine sonuçlandı
  • 14-06-2020, 19:21:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hayretler içindeyim gerçekten İşsizlik almış başını gidiyor. Milletin cebine göz diken bir sistem varken bu halk nasıl oluyor da bana mısın demiyor insanın aklı almıyor

    Herkes memnun demek ki. Param yok diye ağlayanlar çarşı da pazarda mağazalardan, kafelerden, avm'lerden çıkmıyor. Diyecek söz bulamıyorum

    Az önce haberlerde ise, Cumhurbaşkanı bir çok ülkeye göre ekonomimiz çok iyiymiş diyor Ulan gülelim mi ağlayalım mı bilemedim.

    Bu ülkenin acilen arınması gerekiyor.