Hayretler içindeyim gerçekten

İşsizlik almış başını gidiyor. Milletin cebine göz diken bir sistem varken bu halk nasıl oluyor da bana mısın demiyor insanın aklı almıyor
Herkes memnun demek ki. Param yok diye ağlayanlar çarşı da pazarda mağazalardan, kafelerden, avm'lerden çıkmıyor. Diyecek söz bulamıyorum
Az önce haberlerde ise, Cumhurbaşkanı bir çok ülkeye göre ekonomimiz çok iyiymiş diyor

Ulan gülelim mi ağlayalım mı bilemedim.
Bu ülkenin acilen arınması gerekiyor.