Hayretler içindeyim gerçekten İşsizlik almış başını gidiyor. Milletin cebine göz diken bir sistem varken bu halk nasıl oluyor da bana mısın demiyor insanın aklı almıyor

Herkes memnun demek ki. Param yok diye ağlayanlar çarşı da pazarda mağazalardan, kafelerden, avm'lerden çıkmıyor. Diyecek söz bulamıyorum

Az önce haberlerde ise, Cumhurbaşkanı bir çok ülkeye göre ekonomimiz çok iyiymiş diyor Ulan gülelim mi ağlayalım mı bilemedim.

Bu ülkenin acilen arınması gerekiyor.