• 14-06-2020, 19:23:24
    #10
    Çalışanın kablonun verginin halktan alınmasıdır o dağıtım bedeli o elektrik sonlar olur
  • 14-06-2020, 19:32:59
    #11
    Kullanmadığımız evde 230 tl fatura geldi ck akdeniz yönetiyor bu şekilde sorgulama sayfası da bulunmuyor faturada da detayları filan yazmıyor bilgisi olan var mı detayına nasıl ulaşırız ?
  • 14-06-2020, 19:41:25
    #12
    Tüketici hakem heyeti çözüm değil, çeşitli ticari sırlar vardır belki, imzaladığımız sayfalarca sözleşmede biz sizden her türlü bedeli alırız siz de elektrik kullanmak istiyorsanız söke söke ödersiniz falan yazıyordur muhtemelen...