Tüketici hakem heyeti çözüm değil, çeşitli ticari sırlar vardır belki, imzaladığımız sayfalarca sözleşmede biz sizden her türlü bedeli alırız siz de elektrik kullanmak istiyorsanız söke söke ödersiniz falan yazıyordur muhtemelen...