• 13-06-2020, 16:28:58
    #1
    Burada bulunan insanların büyük çoğunluğu ticaret yapmak ve para kazanmak için bulunuyor. Herhangi bir ticaret konusuyla ilgili kişiye özel mesaj gönderdiğinizde, ya da açtığı konunun altına yorum bıraktığınızda yüzde 70-80 oranında bir cevap alamıyorsunuz. Bunun sebebi nedir? Sadece sizin mi zamanınız kıymetli?

    Verdiğim teklifi pahalı mı buluyorsun? "Teşekkür ederim, düşündüğüm fiyatın üzerinde" de mesela.
    Verdiğim teklifi düşük mü buluyorsun? "Teşekkür ederim, düşündüğüm fiyatın altında" de örneğin.
    Aradığın kişiyi buldun mu? "Teşekkür ederim, ilan pasif" de farz-ı misal.

    Burada büyük çoğunluk; bir kaç iş alabilmek, faturalarını ödeyebilmek, ay sonunu getirebilmek için iş kovalıyor. Başka işlerine ayıracağı zamandan, kendisine ayıracağı zamandan feragat gösterip forumu tarıyor, konuları inceliyor, kendisine uygun gördüğü işlere mesaj atıyor. Zaten kastım "goy goy yapmak, boş boş konuşmak için atılan mesajlara herkes cevap vermeli" demek değil. Ancak insanlar bir iş için size yazıyorsa insan nezaketen de olsa 2 cümle bir cevap verir. Dilenciye bile cevap vermemek, hoş değilken; burada iş peşinde koşan insanların birbiri ile empati yapamaması çok ilginç.
  • 13-06-2020, 16:30:20
    #2
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    3 Gündür News kaydı almak isteyen birisinin yemek yemesi , uyanması ve sabah olması için bekliyorum. Vazgeçtiysen hocam vazgeçtim kusura bakmayın kolay gelsin demek bu kadar zor değildir sanıyorum ki
  • 13-06-2020, 16:30:35
    #3
    Kesinlikle katılıyorum hocam.
  • 13-06-2020, 16:30:35
    #4
    Çok haklı bir konu. Pm lütfen pm lütfen pm alan bir daha mesaj atmıyor
  • 13-06-2020, 16:32:52
    #5
    Arkadaşlar çok iyi yerlere değinmişsiniz fakat sorumsuz adamlara yapacak hiç birşey yok maalesef huylu huyundan vazgeçmiyor sizleri ve bizleri anlamaları için onların da yaşaması lazım bu tarz şeyleri ama ticaret yapıyorsanız pozitif trade vermeyin tarafsız nötr trade verin başlıkta da belirtin sorumsuz birisi diye diğer arkadaşlara yardımınız dokunur geçmiş olsun.
  • 13-06-2020, 16:34:40
    #6
    Bos yere PM isteyenlerle doldu zaten r10. cok haklisiniz.
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklı bir konu. Pm lütfen pm lütfen pm alan bir daha mesaj atmıyor
  • 13-06-2020, 16:36:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    +1
  • 13-06-2020, 17:18:08
    #8
    Bazı işlerde 3-4 PM geliyor dönüş yapıyorum ama logo yaptırılacak tarzı bir konu açınca en azından 20 PM geliyor. PM'ler arası 30 saniye beklemek gerektiğinden aralıksız cevap versek 10 dakika uğraşmak demek.
  • 21-10-2020, 13:37:31
    #9
    ezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada bulunan insanların büyük çoğunluğu ticaret yapmak ve para kazanmak için bulunuyor. Herhangi bir ticaret konusuyla ilgili kişiye özel mesaj gönderdiğinizde, ya da açtığı konunun altına yorum bıraktığınızda yüzde 70-80 oranında bir cevap alamıyorsunuz. Bunun sebebi nedir? Sadece sizin mi zamanınız kıymetli?

    Verdiğim teklifi pahalı mı buluyorsun? "Teşekkür ederim, düşündüğüm fiyatın üzerinde" de mesela.
    Verdiğim teklifi düşük mü buluyorsun? "Teşekkür ederim, düşündüğüm fiyatın altında" de örneğin.
    Aradığın kişiyi buldun mu? "Teşekkür ederim, ilan pasif" de farz-ı misal.

    Burada büyük çoğunluk; bir kaç iş alabilmek, faturalarını ödeyebilmek, ay sonunu getirebilmek için iş kovalıyor. Başka işlerine ayıracağı zamandan, kendisine ayıracağı zamandan feragat gösterip forumu tarıyor, konuları inceliyor, kendisine uygun gördüğü işlere mesaj atıyor. Zaten kastım "goy goy yapmak, boş boş konuşmak için atılan mesajlara herkes cevap vermeli" demek değil. Ancak insanlar bir iş için size yazıyorsa insan nezaketen de olsa 2 cümle bir cevap verir. Dilenciye bile cevap vermemek, hoş değilken; burada iş peşinde koşan insanların birbiri ile empati yapamaması çok ilginç.
    Bu iş ilanı açılıp, pm istenilp de hiçbir mesaja dönülmemesi ile ilgili olarak bir kural bile getirilmeli bence. Giderek daha da can sıkıcı oluyor.