Burada bulunan insanların büyük çoğunluğu ticaret yapmak ve para kazanmak için bulunuyor. Herhangi bir ticaret konusuyla ilgili kişiye özel mesaj gönderdiğinizde, ya da açtığı konunun altına yorum bıraktığınızda yüzde 70-80 oranında bir cevap alamıyorsunuz. Bunun sebebi nedir? Sadece sizin mi zamanınız kıymetli?
Verdiğim teklifi pahalı mı buluyorsun? "Teşekkür ederim, düşündüğüm fiyatın üzerinde" de mesela.
Verdiğim teklifi düşük mü buluyorsun? "Teşekkür ederim, düşündüğüm fiyatın altında" de örneğin.
Aradığın kişiyi buldun mu? "Teşekkür ederim, ilan pasif" de farz-ı misal.
Burada büyük çoğunluk; bir kaç iş alabilmek, faturalarını ödeyebilmek, ay sonunu getirebilmek için iş kovalıyor. Başka işlerine ayıracağı zamandan, kendisine ayıracağı zamandan feragat gösterip forumu tarıyor, konuları inceliyor, kendisine uygun gördüğü işlere mesaj atıyor. Zaten kastım "goy goy yapmak, boş boş konuşmak için atılan mesajlara herkes cevap vermeli" demek değil. Ancak insanlar bir iş için size yazıyorsa insan nezaketen de olsa 2 cümle bir cevap verir. Dilenciye bile cevap vermemek, hoş değilken; burada iş peşinde koşan insanların birbiri ile empati yapamaması çok ilginç.
Sadece Sizin Mi Vaktiniz Kıymetli?
10
●277
- 13-06-2020, 16:30:203 Gündür News kaydı almak isteyen birisinin yemek yemesi , uyanması ve sabah olması için bekliyorum. Vazgeçtiysen hocam vazgeçtim kusura bakmayın kolay gelsin demek bu kadar zor değildir sanıyorum ki
- 13-06-2020, 16:32:52Arkadaşlar çok iyi yerlere değinmişsiniz fakat sorumsuz adamlara yapacak hiç birşey yok maalesef
huylu huyundan vazgeçmiyor sizleri ve bizleri anlamaları için onların da yaşaması lazım bu tarz şeyleri
ama ticaret yapıyorsanız pozitif trade vermeyin tarafsız nötr trade verin başlıkta da belirtin sorumsuz birisi diye diğer arkadaşlara yardımınız dokunur
geçmiş olsun.
- 13-06-2020, 16:34:40Bos yere PM isteyenlerle doldu zaten r10. cok haklisiniz.
Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-10-2020, 13:37:31Bu iş ilanı açılıp, pm istenilp de hiçbir mesaja dönülmemesi ile ilgili olarak bir kural bile getirilmeli bence. Giderek daha da can sıkıcı oluyor.ezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

huylu huyundan vazgeçmiyor sizleri ve bizleri anlamaları için onların da yaşaması lazım bu tarz şeyleri