Burada bulunan insanların büyük çoğunluğu ticaret yapmak ve para kazanmak için bulunuyor. Herhangi bir ticaret konusuyla ilgili kişiye özel mesaj gönderdiğinizde, ya da açtığı konunun altına yorum bıraktığınızda yüzde 70-80 oranında bir cevap alamıyorsunuz. Bunun sebebi nedir? Sadece sizin mi zamanınız kıymetli?

Verdiğim teklifi pahalı mı buluyorsun? "Teşekkür ederim, düşündüğüm fiyatın üzerinde" de mesela.
Verdiğim teklifi düşük mü buluyorsun? "Teşekkür ederim, düşündüğüm fiyatın altında" de örneğin.
Aradığın kişiyi buldun mu? "Teşekkür ederim, ilan pasif" de farz-ı misal.

Burada büyük çoğunluk; bir kaç iş alabilmek, faturalarını ödeyebilmek, ay sonunu getirebilmek için iş kovalıyor. Başka işlerine ayıracağı zamandan, kendisine ayıracağı zamandan feragat gösterip forumu tarıyor, konuları inceliyor, kendisine uygun gördüğü işlere mesaj atıyor. Zaten kastım "goy goy yapmak, boş boş konuşmak için atılan mesajlara herkes cevap vermeli" demek değil. Ancak insanlar bir iş için size yazıyorsa insan nezaketen de olsa 2 cümle bir cevap verir. Dilenciye bile cevap vermemek, hoş değilken; burada iş peşinde koşan insanların birbiri ile empati yapamaması çok ilginç.