Arkadaşlar çok iyi yerlere değinmişsiniz fakat sorumsuz adamlara yapacak hiç birşey yok maalesef huylu huyundan vazgeçmiyor sizleri ve bizleri anlamaları için onların da yaşaması lazım bu tarz şeyleri ama ticaret yapıyorsanız pozitif trade vermeyin tarafsız nötr trade verin başlıkta da belirtin sorumsuz birisi diye diğer arkadaşlara yardımınız dokunur geçmiş olsun.