Arkadaşlar çok iyi yerlere değinmişsiniz fakat sorumsuz adamlara yapacak hiç birşey yok maalesef

huylu huyundan vazgeçmiyor sizleri ve bizleri anlamaları için onların da yaşaması lazım bu tarz şeyleri

ama ticaret yapıyorsanız pozitif trade vermeyin tarafsız nötr trade verin başlıkta da belirtin sorumsuz birisi diye diğer arkadaşlara yardımınız dokunur

geçmiş olsun.