Dönem dönem güzel ülkemde gündeme getirilen, ısıtılıp ısıtılıp önümüze konulan en gereksiz konuların başında gelir bu konu. Hala böyle bir başlık açan birinin olduğuna inanamıyorum. Bizim karşı binayı da cami yapalım ister misin ? Bir müslüman olarak söylüyorum, ülkemizde 90,000+ cami var, sayıları onbinlerce olan cami yaptırma derneklerini saymıyorum bile. Ülkemizin istihtadımın büyük kısmı diyanet'e bağlı dememe sanırım gerek yok. Yetmiyor mu 90 bin cami ? 50 haneli köylerde bile 2 cami var, boş bir şekilde kaderine terk edilmiş kaç cami var biliyor musunuz ? Ayasofya tüm Hristiyan alemi için büyük öneme sahiptir, sadece yunanlar için değil ve orada fetih suresinin okunması bile güney kıbrıs'ın karışmasına yetti de arttı bile. Bunun büyük sonuçları olur, yurt dışında sırf Ayasofya yüzünden tepki olarak yakılıp yıkılacak camileri, katledilebilecek cami cemaatlerini hiç düşündünüz mü ? Ayasofya cami olsun propagandaları siyasi ve ekonomik durumları unutturmaya yöneliktir, provokasyondur, bu oyuna gelmeyin ve Ayasofya yüzünden birilerinin hışmına uşrayabilecek camilerin vebalini almayın, dinini gayet iyi bilen ve tanıyan bilinçli biri olarak söylüyorum, çoğu bölgede sırf birilerine yaranmak için, vergiden kaçmak için, rüşvet vs. çarkları çevirmek için atıl camiler yapıldı, cemaati olmayan yani kimsenin yolundan geçmediği camiler var memleketimizde ve bu camiler masrafsız değiller. Sadece cuma ve bayram günleri dolan camilerden bahsetmiyorum, varlığından dahi haberimiz olmayan yerlerden bahsediyorum. Biri çıksın desin ki hastane yapılsın, okul yapılsın, fabrika kurulsun, insanların işe aşa ihtiyacı var, seraya meraya ihtiyacı var, sabit sermaye yatırımlarına ihtiyacı var desin. Birileri çıkıyor Ayasofya'da çan değil ezan sesleri yükselecek diyor millet gaza geliyor. Bizim halkımız birilerinin arkasından gaza gelmeye bayılırlar, siyasilerin bu konuda daha dikkatli olması gerekiyor. Kimseyi galeyana getirmemek gerek. Ayasofya'da neredeyse 600 senedir çan sesi duyulmuyor zaten. Kaldı ki memleketimizde yüzlerce kilise var zaten, bazılarından dönem dönem ve bazı dini günlerde çan sesi de gelmekte. Bu konuyu gereksiz yere fazla kaşımamanızı öneririm. Birileri kuyuya taş attı, hepimiz o taşın izini sürer olduk, nereye gidiyoruz memleket olarak belli değil.