Onlarca yildir devam eden restore calismalari var. Eski desenler, kabartmalar zar zor ortaya cikarildi. Simdi yeniden mi boyayip kapatacaklar uzerlerini. Sacmalik baska birsey degil. Dunya kultur mirasinin katili mi olmak istiyorlar. 1500yillik yapi oylece acilip cami olarak yada baska bisey olarak kullanilabilir mi?