Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 yıldır hükümetimiz ayasofyayı cami yapamadı ipnin yaptığı iş güzarlık, gereksiz erken davranma vs diyorsunuz.

Hocam nasıl bu kadar rahat geçmişi unuturak günü kurtarma yorumu yapıyorsunuz merak ediyorum.
Kesinlikle katılıyorum size. 20 yıldır yapılabilirdi haklısınız. Gündemdeki bir konu olduğu için fikrimi sundum sadece.