• 07-06-2020, 23:25:31
    #10
    Ustadim kolonya ve dezektenfan kaynaklidir. Ozellikle o kolonyadan uzak dur korodan korunmak icin bol sabunlu yikaman yeterli. Dediklerinin ayni banada oldu kolonyayi kesince duzeldi.
  • 07-06-2020, 23:25:51
    #11
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun
    Allah razı olsun Hocam
  • 07-06-2020, 23:27:43
    #12
    Google 1. Sayfa Garantili
    Su çiçeği ya da kızamık da olabilir
  • 07-06-2020, 23:27:47
    #13
    teribogart38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ustadim kolonya ve dezektenfan kaynaklidir. Ozellikle o kolonyadan uzak dur korodan korunmak icin bol sabunlu yikaman yeterli. Dediklerinin ayni banada oldu kolonyayi kesince duzeldi.
    hocam en son avmde girişte sıktılar elime ondan sonra çoğaldı ama ayaklarimdada çıktı



    Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su çiçeği ya da kızamık da olabilir
    hocam 2. Kez oluyor mu öyle
  • 07-06-2020, 23:28:25
    #14
    Hocam sağlık alanında çalışmadığımı baştan belirteyim. Söylediğim şeylerin kesinliği yoktur.

    Eskiden buna benzer bir hastalık geçirmiştim. İsmi "el ayak ağız" hastalığı. Bu yaralardan elde ağızda ve ayakta çıkıyor. Doktora gittiğimde, ilaç vermişti ve geçmişti. Fazla temiz olmaktan dolayı bu hastalığın çıktığını söylemişti. Siz de sık sık dezenfektan kullanmaktan falan bu hastalığı geçiriyor olabilirsiniz. Tekrardan söylüyorum, kesin bu hastalığı geçiriyorsunuz diyemem. Doktora görünmeniz en iyisi olur.

    edit: sanırım bende de kaşınma vardı.
  • 07-06-2020, 23:29:17
    #15
    Hocam inanır veya inanmazsınız o size kalmış ama yinede anlatayım kuzenimde de vardı seninki gibi ama bunun kesin olarak geçiren bir ilacı vs. yok bildiğim kadarıyla bazıları dua ile vs. geçeceğini inanır ben inanmam ama kuzenim inanan kişilerden işte okunmuş sular, kağıtlar ile geçtiğini söylüyor ayrıca inanmıyorum ama tanık olduğum için gerçekten bunlar ile geçti. Sen tabiki de bir doktora görün geçmiş olsun. (Aynı hastalık olmayabilir bu sizin hastalığınız görselden benzettiğim için yazıyorum.)
  • 07-06-2020, 23:34:14
    #16
    selimtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sağlık alanında çalışmadığımı baştan belirteyim. Söylediğim şeylerin kesinliği yoktur.

    Eskiden buna benzer bir hastalık geçirmiştim. İsmi "el ayak ağız" hastalığı. Bu yaralardan elde ağızda ve ayakta çıkıyor. Doktora gittiğimde, ilaç vermişti ve geçmişti. Fazla temiz olmaktan dolayı bu hastalığın çıktığını söylemişti. Siz de sık sık dezenfektan kullanmaktan falan bu hastalığı geçiriyor olabilirsiniz. Tekrardan söylüyorum, kesin bu hastalığı geçiriyorsunuz diyemem. Doktora görünmeniz en iyisi olur.

    edit: sanırım bende de kaşınma vardı.
    hocam 1 ay önce bağırsak enfeksiyonu vardı doktor hijyenik olmamı istedi ellerimi sık sık yıkamamı istedi ve o günden beri cok titizim surekli ellerimi yıkarım belkide bu yüzden olmuş olabilir mi yorumunuz için teşekkür ederim
  • 07-06-2020, 23:34:36
    #17
    İsilik olabilir mi? Benim bilgim yok ama benziyor sanki. Sıcaklar, eldiven takmak, ele sürülen yabancı maddeler, terleme falan..
  • 07-06-2020, 23:37:01
    #18
    Kyrexiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam inanır veya inanmazsınız o size kalmış ama yinede anlatayım kuzenimde de vardı seninki gibi ama bunun kesin olarak geçiren bir ilacı vs. yok bildiğim kadarıyla bazıları dua ile vs. geçeceğini inanır ben inanmam ama kuzenim inanan kişilerden işte okunmuş sular, kağıtlar ile geçtiğini söylüyor ayrıca inanmıyorum ama tanık olduğum için gerçekten bunlar ile geçti. Sen tabiki de bir doktora görün geçmiş olsun. (Aynı hastalık olmayabilir bu sizin hastalığınız görselden benzettiğim için yazıyorum.)
    hocam önceden bende yine çıkıyordu hoca okudu kağıda sonra akan bir suya birakmami istedi ve ondan sonra gecmisti simdi tekrar cikti dualara inanan birisiyim gercekten dua her işte işe yarıyor inanmak lazim yorumunuz için teşekkür ederim hocam



    tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsilik olabilir mi? Benim bilgim yok ama benziyor sanki. Sıcaklar, eldiven takmak, ele sürülen yabancı maddeler, terleme falan..
    hocam görsellerden baktım da olabilir neredeyse aynısı gibi