• 07-06-2020, 23:19:00
    #1
    Merhaba arkadaşlar ellerimde sivilce tarzında şeyler çıkmaya başladı ilk başta 1-2 taneydi git gide çoğaldı korkudan hastaneye'de gitmedim egzema veya alerji olabilir mi?
  • 07-06-2020, 23:20:20
    #2
    Hocam ayağınızda da benzer yaralar var mı?
  • 07-06-2020, 23:21:23
    #3
    hocam korkunun ecele faydası yok en yakın sağlık ocağına gidin geçmiş olsun
  • 07-06-2020, 23:22:01
    #4
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Alerji hocam, hastaneye gidin mutlaka.
  • 07-06-2020, 23:22:13
    #5
    çok geçmiş olsun
  • 07-06-2020, 23:24:17
    #6
    Alerji galiba hocam. Geçmiş olsun
  • 07-06-2020, 23:24:28
    #7
    selimtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ayağınızda da benzer yaralar var mı?
    evet hocam çıkmaya başlamış korkuyorum
  • 07-06-2020, 23:25:15
    #8
    Egzama değil alerjiye benziyor hocam. En yakın sağlık kuruluşuna gidin. Ben gitmedim pişman oldum
  • 07-06-2020, 23:25:19
    #9
    newQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam korkunun ecele faydası yok en yakın sağlık ocağına gidin geçmiş olsun
    Öyle yapicam galiba hocam çok kaşınıyor acıyor birde