Hocam sağlık alanında çalışmadığımı baştan belirteyim. Söylediğim şeylerin kesinliği yoktur.
Eskiden buna benzer bir hastalık geçirmiştim. İsmi "el ayak ağız" hastalığı. Bu yaralardan elde ağızda ve ayakta çıkıyor. Doktora gittiğimde, ilaç vermişti ve geçmişti. Fazla temiz olmaktan dolayı bu hastalığın çıktığını söylemişti. Siz de sık sık dezenfektan kullanmaktan falan bu hastalığı geçiriyor olabilirsiniz. Tekrardan söylüyorum, kesin bu hastalığı geçiriyorsunuz diyemem. Doktora görünmeniz en iyisi olur.
edit: sanırım bende de kaşınma vardı.