Polisin anonsuna, slogan atararak karşı gelmek
9
●434
- 07-06-2020, 11:28:35Slogan attıklarına dair video kaydı var mı yoksa gerçek olup olmadığını bilemeyiz. Ha bu beyin yoksunu olduklarını değiştirmiyor bu süreçte sokak partisi verip maskesiz dolaştıklarının.
- 07-06-2020, 11:32:40Polis uyarıyo ve sloganla karşılık veriyo? Sence bunun neresi mantıklı? Neden sloganla karşılık veriyo?ichtyandr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2020, 11:35:23Şu an TV de video hali veriliyor. Dün geceye aitmiş. Yazık vallahi çok yazık
- 07-06-2020, 11:36:33Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam video kaydı mevcut mudur? Video kaydı yoksa bunun gerçek olup olmadığını nereden anlayacağız?
Bu şeye benzer, Ensalgl'nin bir fotoğrafını paylaşıp altına da "Bakın Ensalgl Türkiye Cumhuriyetine hakaret ediyor" demekten hiçbir farkı yok.
Fotoğraftakileri savunduğum falanda yok açtığım konuyu biliyorsun. Ama eğriye eğri doğruya doğru demek gerekir.
Video kaydı varsa zaten birşey demem, ki bunların öyle birşey yapması da muhtemel. - 07-06-2020, 11:38:15Dediğinde haklısın Hocam. videoyu bulursam buraya eklerim.LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2020, 11:38:26Söz konusu olayı bilmiyorum, videosu da yok o yüzden somut olay hakkında bir şey demeyeceğim. Ama slogan konusunda söyleyeceğim çok şey var. Slogan atmak hukuka aykırı değildir, slogan atmak yasadışı değildir, slogan atmak suç değildir. Bir gün sizin de hakkınızı aramanız gerektiğinde sloganın önemini anlarsınız.Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle