Polis uyarıyo ve sloganla karşılık veriyo? Sence bunun neresi mantıklı? Neden sloganla karşılık veriyo?
Söz konusu olayı bilmiyorum, videosu da yok o yüzden somut olay hakkında bir şey demeyeceğim. Ama slogan konusunda söyleyeceğim çok şey var. Slogan atmak hukuka aykırı değildir, slogan atmak yasadışı değildir, slogan atmak suç değildir. Bir gün sizin de hakkınızı aramanız gerektiğinde sloganın önemini anlarsınız.