Polis uyarıyo ve sloganla karşılık veriyo? Sence bunun neresi mantıklı? Neden sloganla karşılık veriyo?
Hocam video kaydı mevcut mudur? Video kaydı yoksa bunun gerçek olup olmadığını nereden anlayacağız?
Bu şeye benzer, Ensalgl'nin bir fotoğrafını paylaşıp altına da "Bakın Ensalgl Türkiye Cumhuriyetine hakaret ediyor" demekten hiçbir farkı yok.
Fotoğraftakileri savunduğum falanda yok açtığım konuyu biliyorsun. Ama eğriye eğri doğruya doğru demek gerekir.
Video kaydı varsa zaten birşey demem, ki bunların öyle birşey yapması da muhtemel.