• 05-06-2020, 10:36:58
    #1
    Regnos.com
    Selamlar
    sizce önümüzdeki aylarda belli haftalarda hafta sonu yasaklarımı olur yoksa hafta içleri yada 4 gün süren sokağa çıkma yasakları olur mu.
    2 aydır ekipmanlarımı bilgisayarımı falan eve taşıdım evden çalışıyorum. Ofise geçmeyi düşünüyorum. Fakat oturduğum evde asansör yok 6. kat Habire taşıma işlemi yapmakta istemiyorum. Ofise taşınırsam da işimden de olmak istemiyorum. Sizce önümüzdeki zamanlar da durumlar nasıl seyredecek.
  • 05-06-2020, 10:38:29
    #2
    belli olmuyor ki bu hafta sonu yine yasak var
  • 05-06-2020, 10:39:03
    #3
    hocam hesapta geçen hafta son dediler bu hafta yine yaptılar.güvenme bence bi süre daha
  • 05-06-2020, 10:39:42
    #4
    Rüyamda sigara paketleri kara borsaya düşmüştü 40-50 tl den alıyorduk. İlgisi var mı bilmem ama 2. dalga için hazırlıklı olmak lazım.
  • 05-06-2020, 10:40:00
    #5
    Regnos.com
    ClkOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hesapta geçen hafta son dediler bu hafta yine yaptılar.güvenme bence bi süre daha
    Valla bende garanti olsun diye bir hafta engellemiştim taşınma işlemini. Bu haftada yasak çıkınca kararsız kaldım.
  • 05-06-2020, 10:40:21
    #6
    Vaka sayısı yükseldiği için korkuyorlar ama tabi ekonomi çok iyi olmadığı için her yeri açmak zorunda kaldılar. Bence her gevşemede vaka sayıları daha da artacak ve yasaklar yine gelecek.
  • 05-06-2020, 10:40:51
    #7
    Yasak diyorlar marketleri açıyorlar millet yine dışarda

    istemem yan cebime koy der gibi

    yasak dedin mi her yer kapalı olur
  • 05-06-2020, 10:41:51
    #8
    Regnos.com
    khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vaka sayısı yükseldiği için korkuyorlar ama tabi ekonomi çok iyi olmadığı için her yeri açmak zorunda kaldılar. Bence her gevşemede vaka sayıları daha da artacak ve yasaklar yine gelecek.
    Bende öyle düşünüyorum ama süreç ne kadar uzun olur ne kadar kısa olur bilemiyoruz.
  • 05-06-2020, 10:42:42
    #9
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasak diyorlar marketleri açıyorlar millet yine dışarda

    istemem yan cebime koy der gibi

    yasak dedin mi her yer kapalı olur
    bu seferde herkez bi anda yükleniyor ama luppo olayı gibi