Vaka sayısı yükseldiği için korkuyorlar ama tabi ekonomi çok iyi olmadığı için her yeri açmak zorunda kaldılar. Bence her gevşemede vaka sayıları daha da artacak ve yasaklar yine gelecek.
Bende öyle düşünüyorum ama süreç ne kadar uzun olur ne kadar kısa olur bilemiyoruz.