Selamlar
sizce önümüzdeki aylarda belli haftalarda hafta sonu yasaklarımı olur yoksa hafta içleri yada 4 gün süren sokağa çıkma yasakları olur mu.
2 aydır ekipmanlarımı bilgisayarımı falan eve taşıdım evden çalışıyorum. Ofise geçmeyi düşünüyorum. Fakat oturduğum evde asansör yok 6. kat Habire taşıma işlemi yapmakta istemiyorum. Ofise taşınırsam da işimden de olmak istemiyorum. Sizce önümüzdeki zamanlar da durumlar nasıl seyredecek.