• 05-06-2020, 01:37:52
    #1
    son zamanlarda dikkat ediyorum da r10 da çok arttılar artık, sanırım üyelikler açıldığında bu kadar doluştu buraya. sizin görüşleriniz nedir?
  • 05-06-2020, 01:40:54
    #2
    Katılıyorum farklı bir onay sistemi daha getirilmeli ses kayıt veya fotoğraf

    Edit video kaydı daha mantıklı
  • 05-06-2020, 01:40:55
    #3
    tedbiri elden bırakmayalım
  • 05-06-2020, 01:42:18
    #4
    SoftPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum farklı bir onay sistemi daha getirilmeli ses kayıt veya fotoğraf

    Edit video kaydı daha mantıklı
    bence de bu tarz bir şey kesinlikle lazım
  • 05-06-2020, 01:43:43
    #5
    BTC
    Üyeliği durduruldu
    Get sistemi veya Escrow türü sistemler gelirse bu sorunlar ortadan kalkacağına inanıyorum
  • 05-06-2020, 01:45:56
    #6
    BTC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Get sistemi veya Escrow türü sistemler gelirse bu sorunlar ortadan kalkacağına inanıyorum
    Çok mantıklı
  • 05-06-2020, 01:47:21
    #7
    BTC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Get sistemi veya Escrow türü sistemler gelirse bu sorunlar ortadan kalkacağına inanıyorum
    sanırım öyle bir şey gelecekti yanlış hatırlamıyorsam ama ne oldu acaba
  • 05-06-2020, 01:49:08
    #8
    PREMIUM SEO
    Bu konuları sürekli açmak forumun güvenilirliğini etkiler arkadaşlar açmayalım. Her yerde böyle insanlar var yıllardır forumlarda da eksik olmadılar. Zaten ortaya çıktıkca eleniyorlar. Her alanda dikkatli olmakta fayda var.
  • 05-06-2020, 01:49:52
    #9
    BTC
    Üyeliği durduruldu
    ergorenserhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım öyle bir şey gelecekti yanlış hatırlamıyorsam ama ne oldu acaba
    1 aydır buradayım hala gelioyr Aslında r10 kredisi diye bir şey gelse tradeler bu krediler üstünden yapılsa ve bu krediler papara veya banka hesapalarımıza çekilse. Kulağa hoş geliyor.