R10'a üyelikler Kimlik Doğrulaması ile olmuyor mu ? Ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa...
Bizim en büyük sorunumuz, Haklarımızı yasal yoldan aramamak. Forumdan ban çözüm getirmez. 2 defa dolandırıldım ( Genç toy zamanlarda:2008'de) O gn bu gündür Yüzyüze ticaretimi yapmaya özen gösteriyorum. Burada Alın teri döken ve işini hakkıyla yapan insanlara Haksızlıktır bu.
Artık o kadar çok Ön yargılı hale geldim ki; Başkasına da ücretli hizmet vermiyorum forum üzerinden. Sorun çıkar da yafta yeriz diye..