• 05-06-2020, 01:50:31
    #10
    Misafir
    Kimlik onaylı hesaplar nasıl yapıyor bunu, bu ne cesaret. Bir suç duyurusuyla hapse dahi girebilir.
    • ergorenserhan
    ergorenserhan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-06-2020, 01:51:02
    #11
    Sanırım tüm kullanıcılar şu an GET sistemini bekliyor. Hizmete girdiğinde her şey çözülecek diye düşünüyorum.
  • 05-06-2020, 02:06:49
    #12
    R10'a üyelikler Kimlik Doğrulaması ile olmuyor mu ? Ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa...

    Bizim en büyük sorunumuz, Haklarımızı yasal yoldan aramamak. Forumdan ban çözüm getirmez. 2 defa dolandırıldım ( Genç toy zamanlarda:2008'de) O gn bu gündür Yüzyüze ticaretimi yapmaya özen gösteriyorum. Burada Alın teri döken ve işini hakkıyla yapan insanlara Haksızlıktır bu.

    Artık o kadar çok Ön yargılı hale geldim ki; Başkasına da ücretli hizmet vermiyorum forum üzerinden. Sorun çıkar da yafta yeriz diye..