ergorenserhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım öyle bir şey gelecekti yanlış hatırlamıyorsam ama ne oldu acaba
1 aydır buradayım hala gelioyr Aslında r10 kredisi diye bir şey gelse tradeler bu krediler üstünden yapılsa ve bu krediler papara veya banka hesapalarımıza çekilse. Kulağa hoş geliyor.