Arkadaşlar herkese merhaba, senelerdir forumda bir şekilde teknoloji ile iç içeyim. Kendimce "ara teknoloji" olarak düşündüğüm son 5 - 6 yıldır geliştirilen ürünler pek ilgimi çekmemiş, var olanın üzerine çok yenilikçi gelişmeler olmadığını düşünüyordum.
Fakat seneler sonra beni çok heyecanlandıran beklediğim bir yenilik geldi. Aslında ben "lens" olarak bekliyordum ama mevcut durumda fazlasıyla heyecan kattı.
Apple'n "One more thing" mottosu ile duyurduğu çığır açan yenilikleri arasında duyurulan Akıllı Gözlük hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bu çığır açan teknoloji ile nerelere varabiliriz?
Ne tarz projelere yönelebiliriz?
Hertürlü fikir ve görüşü merak ediyorum.
One more thing... | Apple Glass | Kim ne düşünüyor?
4
●109
- 01-06-2020, 16:08:24Benim gönlümde halolens tarzı bir ürün yatıyor fakat birazcık tuzlu bir oyuncak. Günlük kullanıma uygun önünde kamerası olmayan bir ürün olursa fiyatıda bir iPhone'dan pahalı olmazsa almayı düşünüyorum. Apple ekosisteminde çok farklı çalışacak hayatı kolaylaştıracaktır.
- 01-06-2020, 16:19:01Bende sizin gibi lens bekliyorum açıkcası, ama sanırım bi 5 sene daha bekleriz. Gözlük v1 v2 v3 v4 biraz geliştirilip birazda satılması lazım sanırım.Baykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyuncu arkadaşlardan başka kim ne bekliyor?