Benim gönlümde halolens tarzı bir ürün yatıyor fakat birazcık tuzlu bir oyuncak. Günlük kullanıma uygun önünde kamerası olmayan bir ürün olursa fiyatıda bir iPhone'dan pahalı olmazsa almayı düşünüyorum. Apple ekosisteminde çok farklı çalışacak hayatı kolaylaştıracaktır.
Bende sizin gibi lens bekliyorum açıkcası, ama sanırım bi 5 sene daha bekleriz. Gözlük v1 v2 v3 v4 biraz geliştirilip birazda satılması lazım sanırım.
Oyuncu arkadaşlardan başka kim ne bekliyor?